INFORMATIONSMÖTE-STÄLLA BARN I KÖ

TISDAG 28 JANUARI

Informationsmöte för att ställa ditt barn i kön till skolan

17:30 - 19:00

Adress:

Björkhagsplan 5-7, Johanneshov

Ingen föranmälan krävs

SPORTLOV

VECKA 9 = MÅNDAG 24 FEBRUARI -  FREDAG 28 FEBRUARI

Sportlov

PLANERINGSDAG

ONSDAG 5 MARS

Planeringsdag = skolan stängd

INFORMATIONSMÖTE-STÄLLA BARN I KÖ

TISDAG 25 MARS

Informationsmöte för att ställa ditt barn i kön till skolan

17:30 - 19:00

Adress:

Björkhagsplan 5-7, Johanneshov

Ingen föranmälan krävs

PÅSKLOV

VECKA 16 + måndag vecka 17 = MÅNDAG 14 APRIL - MÅNDAG 21 APRIL

Påsklov

INFORMATIONSMÖTE-STÄLLA BARN I KÖ

TISDAG 29 APRIL

Informationsmöte för att ställa ditt barn i kön till skolan

17:30 - 19:00

Adress:

Björkhagsplan 5-7, Johanneshov

Ingen föranmälan krävs

LOVDAG

TORSDAG 1 MAJ

Lovdag, 1a maj

INFORMATIONSMÖTE-STÄLLA BARN I KÖ

TISDAG 27 MAJ

Informationsmöte för att ställa ditt barn i kön till skolan

17:30 - 19:00

Adress:

Björkhagsplan 5-7, Johanneshov

Ingen föranmälan krävs

LOVDAGAR

TORSDAG 29 MAJ - FREDAG 30 MAJ

Lovdagar, Kristi Himmelsfärd

LOVDAG

FREDAG 6 JUNI

Lovdag, Sveriges nationaldag

SOMMARAVSLUTNING

ONSDAG 11 JUNI

Skolavslutning Läsåret 2024-2025

Glad sommar!

KULTURVAL

LÄSÅR 2024-2025 KULTURVAL PÅ HÖGSTADIET ÄR:

1. Musikproduktion med Anele- här får du lära dig dataprogram för musikproduktion och skapa din egen musik. 

2. Muralmålning med Sanna-Lisa- här får du lära dig om muralmåleri och dess historia, att förstora målningar och måla stort med olika tekniker. 

3. Skrivarverkstad med Malin- här får du skriva olika typer av texter såsom dramatik, noveller, poesi och du får förhoppningsvis träffa en författare. 

4. Teater med Thomas- här får du spela teater med innehåll från skolans rättvisetema

KULTURVAL MURALMÅLERI

Läsår 2024-2025

Bild: 2024-10/img-7918.jpg
Bild: 2024-10/img-7921.jpg
Bild: 2024-10/img-7919.jpg
Bild: 2024-10/img-7926.jpg

Kulturval Skulptur Lågstadiets fritids

Under läsår 2018-2019 var Raketens miljömål kretsat kring temat inre miljö. Vi fokuserade på vad vi använder, hur vi använder och hur vi kan återanvända saker. På lågstadiets fritids hade vi kulturval skulptur

2019-06/skulptur-2-
2019-06/skulptur-15-
2019-06/skulptur-16-
2019-06/skulptur-17-
2019-06/skulptur-18-
2019-06/skulptur-19-
2019-06/skulptur-20-
2019-06/skulptur-21-
2019-06/skulptur-23-
2019-06/skulptur-25-
2019-06/skulptur-27-
2019-06/skulptur-29-
2019-06/skulptur-35-
2019-06/skulptur-38-
2019-06/skulptur-4-